AN/APG-66: De AN / APG-66 radar is in fêste steat medium-berik puls-Doppler planare array radar oarspronklik ûntwurpen troch de Westinghouse Electric Corporation foar gebrûk yn 'e F-16 Fighting Falcon. Dizze radar waard yn 'e heule produksje brûkt yn alle binnen- en eksportferzjes fan' e F-16 A / B-modellen. Oanfolgjende upgrades binne ynstalleare yn in protte ferskate fleantúchsoarten, wêrûnder de C-550 Cessna Citation fan 'e Amerikaanske douane en grinsbeskerming, US Navy P-3 Orion, en Piper PA-42 Cheyenne II's, lykas it Small Aerostat Surveillance System (SASS) , Primêre loft-bestriding modus is look-down. Yn dy modus kin de AN / APG-66 in fjochtersgruttefleantúch opspoare op in berik fan 34,5 seemyl. Fjouwer modi binne te krijen yn loft-nei-loft-bestriding. Yn dogfight-modus scans de radar in fjild fan 20 graden x 20 graden. Yn manoeuvres mei hege g scant it in patroan fan 40 graden x 10 graden. It radarsysteem bestiet út de folgjende lineferfangbere ienheden:
| |
AN/APG-68: De AN / APG-68- radar is in Pulse-doppler - radar mei lange berik ûntworpen troch Westinghouse om AN / APG-66-radar te ferfangen yn 'e F-16 Fighting Falcon. It AN / APG-68 (V) 8 en earder radarsysteem bestiet út de folgjende lineferfangbere ienheden:
| |
AN/APG-69: De AN / APG-69 fan Emerson Electric is in gearhingjende X-band-pulsdopplerradar dy't oarspronklik ûntwurpen is foar it F-20 Tigershark-fleantúch. It is de opfolger fan 'e AN / APQ-159. Northrop sprong oer de APG-69 foar de F-20, en keas ynstee de General Electric AN / APG-67. De APG-69 waard lykwols noch brûkt troch oare F-5-operators, en oare ljochtjagerprojekten, wêrûnder de ALR Piranha. | |
AN/APQ-181: De AN / APQ-181 is in all-weather, lege kâns op ûnderskep (LPI) faseare array-radarsysteem ûntworpen troch Hughes Aircraft foar it Bomberfleantúch fan 'e Amerikaanske loftmacht B-2A Spirit. It systeem waard ûntwikkele yn 'e midden fan' e jierren '80 en kaam yn tsjinst yn 1993. De APQ-181 leveret in oantal presys-rjochte modi, en stipet ek terrein-folgjende radar en foarkommen fan terrein. De radar wurket yn 'e K u- band . It orizjinele ûntwerp brûkt in TWT-basearre stjoerder mei in 2-dimensje passive elektroanysk scand array (PESA) antenne. | ![]() |
AN/APS-20: De AN / APS-20 wie in iere warskôging yn 'e loft, anty-ûnderseeboat, maritime tafersjoch en waarradar ûntwikkele yn' e Feriene Steaten yn 'e 1940's. Yn tsjinst yn 1945 tsjinne it hast in heale ieu, en waard úteinlik mei pensjoen yn 1991. Yn 't earstoan ûntwikkele by Massachusetts Institute of Technology (MIT) ûnder Project Cadillac , waard de radar ûntwikkele om te wurde droegen troch fleantugen om it sensorrik fan skippen te ferlingjen troch in radar op hichte pleatse. Hoewol ûntwikkele foar drager-droegen operaasje, earst ynstalleare yn 'e single-motor General Motors TBM-3W Avenger, waard it ek brûkt yn gruttere fjouwer-motorige fleantugen, de lêste wie in float fan Avro Shackleton AEW.2 dy't waarden omboud fan maritime patrol fleantúch. Lykwols, hoewol ûntwikkele foar it opspoaren fan fleantugen, seach it wiidweidige tsjinst yn anty-ûnderseeboat- en maritime patrolrollen en wie ien fan 'e earste radars dy't waarden brûkt by it ûndersykjen fan ekstreem waar lykas orkanen troch ynstânsjes lykas de Environmental Science Services Administration (ESSA). Lykas de Feriene Steaten waard de radar brûkt troch in grut oantal tsjinsten yn oare lannen, wêrûnder de Frânske marine, Japan Maritime Self-Defense Force (JMSDF), Royal Air Force (RAF) en Royal Canadian Air Force (RCAF) , Iere ferzjes fan 'e radar koene in leechfleanend fleantúch sjen op 65 seemyl en in skip op 200 seemyl. Dit waard ferbettere, sadat lettere ferzjes in berik hiene tsjin loftdoelen fan 115 seemyl. | ![]() |
AN/AQS-20A: De AQS-20A is in systeem foar opspoaren fan sonaarmûnen tsjin maatregels, ûntwikkele troch Raytheon. It systeem waard yn earste ynstânsje hifke foar gebrûk op 'e MH-60S en MH-53E helikopters en as ûnderdiel fan it missypakket foar de lytse fjochtskippen (LCS) en guon ferneatigers fan' e Amerikaanske marine fan 'e Arleigh Burke- klasse . De Chief of Naval Operations hat it systeem lykwols yn maart 2012 útsletten fan gebrûk op helikopteraktiva, en mar ien ferneatiger is útsteld mei it spesifike missypakket mei yngong fan april 2009. De AN / AQS-20 marine-mynjacht op sonarsystemen sille wurde brûkt foar djippere mynbedrigingen. De "Q-20 \", sa't it faaks wurdt neamd, is in ûnder wetter oanlutsen lichem mei in hege resolúsje, side-looking, multi-beam sonarsysteem brûkt foar mynjacht lâns de oseaanbodem. Dit rappe ynsetbere systeem biedt real-time sonarôfbyldings oan operators om minen-lykas objekten en ûnderwetterterreinfunksjes te finen, te klassifisearjen, te markearjen en op te nimmen. De AQS-20 hat in aktyf, stabilisearre ûnderwetterwein, foarsjoen fan avansearre meardere balken side-looking sonar. It ûnderwetterlichem wurdt sleept fia in elektromechanyske kabel mei in lytse diameter, wylst in operator it ûnderwetterôfbylding kin besjen en objekten op in fideo-monitor kin identifisearje by it opnimmen fan de gegevens op S-VHS digitale tapes foar postmissy-analyse. Operators "fleane" eins it apparaat ûnder wetter, en kontrolearje de djipte fan it apparaat op deselde manier as in fleantúch de hichte kontroleart. Ienris lokalisearre, kinne de krekte koördinaten fan minen-lykas objekten wurde brûkt troch personiel fan eksplosyf ordnance-beskikking (EOD) om de myn opnij te krijen en te neutralisearjen. | ![]() |
AN/ASG-18: It Hughes AN / ASG-18 Fire Control System wie in prototype loftkontrolearringsradarsysteem foar it plande Noard-Amerikaanske XF-108 Rapier-ynterceptorfleantúch foar de Amerikaanske loftmacht. It wie de earste Pulse-Doppler-radar fan 'e FS, wêrtroch it mooglikheid hat om nei te sjen / ôf te sjitten, en wie ek it earste spoar by scanradar. Dit waard keppele oan in IRST-systeem (infrarood search and track). It berik fan 'e radar waard rûsd op tusken 200 en 300 milen, mei betroubere opspoaren fan bommewerper-grutte doelen op 100 kilometer. De ynstallaasje sels wie massyf, mei in gewicht fan 953 kg (2.100 lb) en naam it grutste part fan 'e noas fan it fleantúch op. It systeem soe brûkt wurde moatte mei de Hughes AIM-47 Falcon-raket, dy't ek in berik fan sawat 100 mil hie. |
Friday, 2 July 2021
AN/ASG-18
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Adriano Moreira (footballer)
Eli Corrêa Filho: Adriano Eli Corrêa faker bekend as Eli Corrêa Filho is in Braziliaanske politikus en radiopersoanlikheid. Hy hat s...

-
22nd Battalion (French Canadian), CEF: It 22ste bataljon, CEF , wie in bataljon fan 'e Kanadeeske ekspedysjemacht yn' e Grutt...
-
AN/APG-66: De AN / APG-66 radar is in fêste steat medium-berik puls-Doppler planare array radar oarspronklik ûntwurpen troch de Westi...
-
Concrete number: In konkreet getal as numerus numeratus is in getal dat assosjeare is mei de dingen dy't wurde teld, yn tsjinste...
No comments:
Post a Comment